divendres, 13 de novembre del 2015

Benvinguts i benvingudes!

Primer que res... Benvinguts/des al meu bloc!

El meu nom és Elena, sóc d’Ibi (un poble de la província d’Alacant – Espanya, del que algun dia vos parlaré), i actualment tinc 21 anys. Estic estudiant el 4º curs del Grau de Magisteri Infantil a la Universitat d’Alacant i des de fa uns dies em trobe fent el segon Pràcticum de dita carrera en el CEIP Teixereta d’Ibi.

He de dir que em considere amant de tot allò relacionat amb la infància i, es pot dir, que aquesta és la principal causa d’iniciar-me en el món dels BLOCS J 

Fa un temps se me va ocórrer la idea d’anar plasmant en un bloc totes aquelles coses que em criden l’atenció sobre aquesta etapa de la vida (la infància) per a “obligar-me” a estar constantment aprenent i formant-me en aquest àmbit, per a poder arribar a ser una bona mestra per als meus futurs alumnes i per a poder crear-me una imatge pròpia encara que siga a través de les xarxes socials. Quan ja arribes a l’altura del curs en el que em trobe, comences a plantejar-te la teua vida, i com que el futur hui en dia és tan impredecible mai està de més fer coses pel teu compte, per això he cregut convenient començar per ací. Així que si t’agrada el que estàs llegint continua per a poder descobrir més coses interessants J

Per a començar, cada mes intentaré parlar-vos sobre alguna curiositat sobre els xiquets més menuts, donar-vos algun consell per a tractar amb ells, proposar-vos diverses manualitats, activitats o jocs per a poder fer amb ells, i publicar noticies o experiències pròpies en aquest àmbit.

També he de dir-vos que intentaré publicar totes les entrades en valencià i castellà per a que siga accessible a més gent i cadascú puga llegir les entrades en l’idioma que es senca més còmode. 

Per últim, tan sols em queda dir-vos que espere que vos agrade, que aprengueu i que disfruteu tant com jo d’aquesta meravellosa etapa de la vida, la infància. A més, totes aquelles recomanacions o consells que vullgau donar-me sempre seran ben rebudes 

Salutacions i fins prompte, 

_________________________________________________________________________________

Antes que nada... Bienvenidos/das a mi blog!

Mi nombre es Elena, soy de Ibi (un pueblo de la provincia de Alicante – España, del que algún día os hablaré), y actualmente tengo 21 años. Estoy estudiando el 4º curso del Grado de Magisterio Infantil en la Universidad de Alicante y desde hace unos días estoy haciendo el segundo Prácticum de dicha carrera en el CEIP Teixereta de Ibi.

Me considero amante de todo aquello relacionado con la infancia y, se puede decir, que esta es la principal causa de iniciarme en el mundo de los BLOGS J

Hace un tiempo se me ocurrió la idea de ir plasmando en un blog todas aquellas cosas que me llaman la atención sobre esta etapa de la vida (la infancia) para “obligarme” a estar constantemente aprendiendo y formándome en este ámbito, para poder llegar a ser una buena maestra para mis futuros alumnos y para poder crearme una imagen propia aunque sea a través de las redes sociales. Cuando ya llegas a la altura del curso en el que me encuentro, empiezas a plantearte tu vida, y como el futuro hoy en día es tan impredecible nunca está de más hacer cosas por tu cuenta, por eso he creído conveniente empezar por aquí. Así que si te gusta el que estás leyendo continúa para poder descubrir más cosas interesantes J

Para empezar, cada mes intentaré hablaros sobre alguna curiosidad sobre los niños más pequeños, daros algún consejo para tratar con ellos, proponeros varias manualidades, actividades o juegos para poder hacer con ellos, y publicar noticias o experiencias propias en este ámbito.

También intentaré publicar todas las entradas en valenciano y castellano para que sea accesible a más gente y cada cual pueda leer las entradas en el idioma que se sienta más cómodo.

Por último, tan sólo me queda deciros que espero que os guste, que aprendáis y que disfrutéis tanto como yo de esta maravillosa etapa de la vida, la infancia. Además, todas aquellas recomendaciones o consejos que queráis darme siempre serán muy recibidas 


Saludos y hasta pronto, 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada