dimecres, 18 d’octubre del 2017

Tornem a la càrrega!

Mare de deu... quant de temps sense passar-me per ací 🙈, BONEGUEU-ME si fa falta, ho acceptaré jajaja 

Però ara ja... TORNEM A LA CÀRREGA!



Massa temps he tingut el bloc desactualitzat, però a partir d'ara ja em teniu per ací de nou 🎉 És cert que per les meues xarxes socials si que haureu vist més moviment aquestes últimes setmanes (i és que és molt més ràpid publicar allí que ací, ho reconec 😅) però també vaig tindre un temps en el que les vaig tindre abandonades per vacances i per posar en ordre les meues idees i el meu futur (important també en esta vida, no? jajaja).

Com a primera novetat per a aquest curs, vos he de contar que sóc una nova OPOSITORA per a mestra d'infantil a la acadèmia Genius Minds School a Alcoi (Alacant), i que (de moment 😜) estic prou motivada en el meu objectiu de traure'm plaça per al curs 2018-2019 jajaj




Per altra part, tinc nous asos baix la màniga, que de segur que vos agradaran i dels que, de moment, no puc desvelar-vos res. I, sobretot, en tinc un que em fa moltíssima il·lusió i en el que vaig a posar tot el meu esforç, creativitat i personalitat jijij. Amb ganes de saber més??? No vos preocupeu, anireu descobrint-ho poc a poc!

A més, no us oblideu que podeu suscriure's voluntariament a aquest espai d'encontre per a poder estar informats a temps reial de totes les novetats i, per si fora poc, per a rebre privilegis que altres no tindràn... no vos conte més, que se me'n va la llengua 👅😂

Salutacions per a tots els que dediqueu un poquet del vostre temps per llegir-me jijij

PD: vos deixe de nou el ORGANITZADOR DIARI PER HORES que vaig preparar fa unes setmanes i que si no el tens encara el pots descarregar en aquest enllaç, per a tindre el teu dia la mar d'organitzat... Què es pareix??? jijij


Una besada forta,

_________________________________________________________________________________

Volvemos a la carga!

Madre mía... cuánto de tiempo sin pasarme por aquí 🙈, REGAÑADME si hace falta, lo aceptaré jajaja 

Pero ahora ya... VOLVEMOS A LA CARGA!

Demasiado tiempo he tenido el blog desactualixado, pero a partir de ahora ya me tenéis por aquí de nuevo 🎉 Es cierto que por mis redes sociales si que habréis visto más movimiento estas últimas semanas (y es que es mucho más rápido publicar allí que aquí, lo reconozco 😅) pero también tuve un tiempo en el que las tuve abandonadas por vacaciones y para poner en orden mis ideas y mi futuro (importante también en esta vida, no? jajaja).

Como primera novedad para este curso, os tengo que contar que soy una nueva OPOSITORA para maestra de infantil en la academia Genius Minds School en Alcoi (Alicante), y que (de momento 😜) estoy bastante motivada en mi objetivo de sacarme plaza para el curso 2018-2019 jajaj

Por otra parte, tengo nuevos ases bajo la manga, que de seguro que os gustarán y de los que, de momento, no puedo desvelaros nada. Y, sobre todo, tengo uno que me hace muchísima ilusión y en el que voy a poner todo mi esfuerzo, creatividad y personalidad jijij. ¿¿¿Con ganas de saber más??? No os preocupáis, ¡iréis descubriéndolo poco a poco!

Además, no os olvidéis que podéis suscribiros voluntariamente en este espacio de encuentro para poder estar informados a tiempo real de todas las novedades y, por si fuera poco, para recibir privilegios que otros no tendrán... no os cuento más, que se me va la lengua 👅😂

Saludos para todos los que dedicáis un poquito de vuestro tiempo para leerme jijij

PD: os dejo de nuevo el ORGANIZADOR DIARIO POR HORAS que preparé hace unas semanas y que si no lo tienes todavía lo puedes descargar en este enlace, para tener tu día la mar de organizado... Qué te parece??? jijij

Un beso fuerte,


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada